«Затверджую»
Голова атестаційної комісії
_________ М.М.Іваненко
03. вересня 2016 р.
План роботи атестаційної комісії
на 2016/2017 навчальний рік
№п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Відмітка |
1. |
Підготовка та виконання наказу «Про утворення атестаційної комісії І рівня при Близнюківському ліцеї Близнюківської районної ради Харківської області та атестацію педагогічних працівників Близнюківського ліцею Близнюківської районної ради Харківської області" |
До 06.09.2016р |
Іваненко М.М. |
|
2. |
Створення атестаційної комісії. |
До 07.09.2016р |
Іваненко М.М. |
|
3. |
Засідання №1 атестаційної комісії з розгляду питань:
|
06.09.2016р. |
Іваненко М.М. |
|
4. |
Оформлення стенду з питань атестації педпрацівників. |
Вересень |
Поплінська Л.М. |
|
5. |
Прийом списків педпрацівників,які атестуються в черговому порядку, прийом заяв від педпрацівників на позачергову атестацію. |
21.09.-09.10. 2016р. |
Секретар атестаційної комісії |
|
6. |
Засідання №2. 1. Затвердження списків педагогічних працівників ліцею, що атестуються в черговому порядку та розгляд заяв на позачергову атестаццію 2. Співбесіда з педпрацівниками щодо складання індивідуального плану підготовки до проходження атестації, умови атестації. 3. Про планування та організацію роботи ШМО щодо атестації педагогів. |
12.10.2016р |
Іваненко М.М. |
|
7. |
Підготовка та видання наказу « Про атестацію педагогічних працівників». |
До 20.10.2016р. |
Іваненко М.М. |
|
8. |
Закріплення членів атестаційної комісії за вчителями, що атестуються, для надання консультативної допомоги у підготовці та проведенні атестації. |
23.10.2016р. |
Поплінська Л.М. |
|
9. |
Засідання № 3. 1. Про хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, членами атестаційної комісії. 2. Вироблення рекомендацій для окремих категорій вчителів, що атестуються.
|
19.12.2016р. |
Іваненко М.М. |
|
10. |
Засідання № 4. 1. Про результати вивчення роботи вчителів, що атестуються ( на основі тестування, відвіданих уроків, позакласних заходів). 2. Ознайомлення членів атестаційної комісії із характеристиками вчителів, що атестуються. |
26.02.2017р. |
Іваненко М.М. |
|
11. |
Атестація педпрацівників. Попереднє прийняття рішень про атестацію вчителів, що атестуються на вищу кваліфікаційну категорію. |
24.03.2017р.
|
Іваненко М.М. |
|
ПОГОДЖУЮ
Голова ПК
Близнюківської ЗОШ І-ІІІ ст
_________ О.Л.Марєнкова
ГРАФІК
засідань атестаційної комісії
№ з/п |
Дата |
Тема |
1. |
08.09.2016 |
Опрацювання законодавчої,правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників; Затвердження плану роботи атестаційної комісії |
2. |
12.10.2016 |
Про допуск педпрацівників до атестації |
3. |
18.12.2016 |
Про хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, членами атестаційної комісії. Вироблення рекомендацій для окремих категорій вчителів, що атестуються.
|
4. |
26.02.2017 |
Ознайомлення членів атестаційної комісії із характеристиками вчителів, що атестуються, під підпис |
5. |
24.03.2017 |
Атестація педагогічних працівників |
ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ :
СХЕМА АНАЛІЗУ УРОКУ
Аналіз уроку _________________________________ клас _________ дата __________
Вчитель ____________________________ категорія ______________ стаж ___________
Всього учнів ___________ присутніх _______________ запізнилось ________________
Тема уроку ________________________________________________________________
Мета уроку ______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Відповідність цілей уроку його місцю в ситуативно-тематичному циклі, типу урока та етапу навчання ___________________________________________________________
____________________________________________________________
Мета відвідування _________________________________________________________
Основні алгоритми уроку та моніторингу
Навчально-виховна діяльність вчителя |
Рівень розвитку |
Початок уроку: 1. Організаційно-вступна частина: - психологічний настрій; - організація уваги; - робочий настрій. 2. Постановка, обгрунтування мети і завдань уроку: -визначення структури; -введення в нову тему. 3. Мотивація навчання: - зв’язки опорних знань з невідомим; -проблемно-пошукові ситуації; -зв’язок з цільовою постановкою уроку; -ефективність використаних засобів навчання. Основна частина: 4. Подача нового мовного матеріалу: -адекватність прийомів етапам формування знань та навичок, труднощам засвоєння і рівню підготовки учнів; - рівень вмотивованості і практичної спрямованості; - адекватність прийомів поточного контролю поставленим цілям; -робота на перспективу; - узагальнення і систематизація; - міжпредметні зв’язки; - виховний потенціал. 5. Активізація дій учнів у використанні та закріпленні навчального матеріалу: - відповідність та послідовність вправ етапам формування знань, умінь та навичок; - ефективність прийомів активізації роботи всіх учнів з урахуванням вікових особливостей; - зв’язок урочного тренування з виконаним домашнім завданням; -ефективність допоміжних засобів навчання; - прийоми поточного контролю та їх адекватність. Закінчення уроку- своєчасність і чіткість пояснення домашнього завдання, його підготовленість проведеним уроком і мотивуючий потенціал; - забезпеченість усвідомлення учнями досягнутого рівня практичного володіння навчальним матеріалом; - об’єктивність виставлених оцінок, їх мотиваційний і виховний потенціал. |
|
Навчально-пізнавальна діяльність учнів |
Рівень досягнень |
1. Підготовка до уроку.2. Рівень інтересу до теми. 3. Активність на різних етапах уроку. 4. Увага учнів на різних етапах уроку. 5. Уміння самостійно працювати з підручником, зошитом, додатковою літературою тощо. 6. Рівень креативності учнів в пізнавальній діяльності. 7. Рівень розвитку умінь та навичок учнів. 8. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. |
|
Психолого-педагогічні умови уроку |
Рівень досягнення |
- культура спілкування;- педагогічний такт; - оптимізація; - санітарно-гігієнічні умови; - дотримання ТБ та умов ОБЖ.. |
|
Навчальний кабінет |
Рівень досягнення |
- робоче місце вчителя;- естетика оформлення; - дидактичний рівень експозиції; - технічне забезпечення; - література. |
|
Результативність уроку |
Рівень досягнення |
1.Ступінь успішності виконання плану уроку
2. Відповідність досягнутого на уроці рівня сформованості знань, навичок та умінь поставленим цілям. |
|
Рекомендації щодо вдосконалення |
|
- поліпшення вибору методичних прийомів навчання;- забезпечення вмотивованості і практичної спрямованості вправ; - удосконалення організаційних форм уроку; - раціональність використання допоміжних засобів навчання; - поліпшення мовленнєвої поведінки вчителя.
|
|
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ
Посада ____________________________________________________
Категорія ___________________ Звання _______________________
№ п/п |
Назва заходу/ місяць |
10 |
11 |
12 |
01 |
02 |
03 |
04 |
1 |
Ознайомлення з особовою справою, співбесіда, заповнення особистої картки педагогічного працівника |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бесіда з керівниками шкільного та районного м/о, вчителями, учнями, батьками |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Відвідування уроків, позакласних заходів |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Проведення зрізів знань, анкетувань, усних опитувань учнів |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Вивчення системи ведення та оформлення шкільної документації, перевірки учнівських зошитів |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Вивчення матеріально-технічної та навчально-методичної бази кабінету |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Вивчення системи роботи вчителя як класного керівника |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Вивчення системи роботи вчителя по самоосвіті |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Проведення творчого звіту педагогічного працівника |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Узагальнення матеріалів за атестаційний період |
|
|
|
|
|
|
|
З планом проведення атестації ознайомлений(а) ________________
Індивідуальна методична картка вчителя
Прізвище __________________ ім’я _________________по батькові _________________
Рік народження _________
Пед. стаж ___________ який предмет викладає ___________________________________
Освіта ____________________ фах за освітою ____________________________________
Назва навчального закладу (рік закінчення; курс заочного навчання) ________________
__________________________ навчальний кабінет ________________________________
КУРСИ, АТЕСТАЦІЯ
Курси підвищення кваліфікації |
Рік атестації |
Категорія |
Звання |
Результати контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УЧАСТЬ В КОНКУРСАХ, ОЛІМПІАДАХ, МАН, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАННЯХ
Рік |
Назва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УЧАСТЬ В СЕМІНАРАХ
Дата |
Тема відкритого уроку, заходу |
|
|
|
|
|
|
ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ
№ |
Рік |
Назва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАТЕРІАЛ, ПІДГОТОВЛЕНИЙ ДЛЯ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
№ |
Дата |
Назва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МЕТОДИЧНІ ВИСТУПИ НА ПЕДАГОГІЧНИХ РАДАХ
№ |
Дата |
Де виступав |
Тема виступу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ, ЯКИЙ МОЖЕ БУТИ ВПРОВАДЖЕНО В РОБОТУ ІНШИХ ВЧИТЕЛІВ
№ |
Дата |
Назва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АЛГОРИТМ ВИВЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Перспективний педагогічний досвід – це система творчої оптимальної повторюваної професійної діяльності педагога з елементами новизни, що дає стабільні позитивні результати по удосконаленню навчально-виховного процесу.
І.Підготовчий етап.
- визначення педагогічної проблеми, актуальність відповідність сучасним вимогам.
- вибір об’єкта вивчення:
- дані про носія;
- терміни вивчення;
- створення експертної групи
ІІ. Вивчення досвіду.
- попереднє спостереження
- складання плану вивчення разом з автором
- грунтовне вивчення системи творчої діяльності носія; уточнення, поглиблення висновків про сутність досвіду
- контрольне вивчення:
- аналіз результативності досвіду;
- класифікація досягнень педагога (типові і характерні)
- узагальнення досвіду:
- опис педагогічних явищ, які об’ктивно розкривають зміст досвідувідповідно до провідної ідеї і мети вивчення;
- визначення методичних і організаційних заходів щодо розповсюдження досвіду;
- визначення і впровадження доцільних форм педагогічного досвіду;
- спостереження і експертиза результативності розповсюдження досвіду
ІІІ. Орієнтовна структура анотації.
- тема досвіду
- об’єкт досвіду
- адреса досвіду
- роки вивчення та роки оформлення
- актуальність (аргументація необхідності вивчення та розповсюдження)
- вивчення за характером (новаторський, раціоналізаторський), де слід виділити властиві лише автору форми і методи організації та реалізації, що дають високий результат
- провідна ідея досвіду (найсуттєвіше)
- зміст, технологія досвіду
- результативність досвіду (конкретні показники)
- рекомендована література
- додатки (ілюстрації, відеозаписи, таблиці, списки тощо)