Заступник директора з НВР Близнюківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Поплінська Любов Миколаївна

Атестація педпрацівників

«Затверджую»

Голова атестаційної комісії

_________ М.М.Іваненко

03. вересня 2016 р.

 

 

 

План  роботи атестаційної комісії

на  2016/2017  навчальний рік

 

№п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка

1.

Підготовка та виконання наказу «Про утворення атестаційної комісії І рівня при Близнюківському ліцеї Близнюківської районної ради Харківської області та атестацію педагогічних працівників Близнюківського ліцею Близнюківської районної ради Харківської області"

До 06.09.2016р

Іваненко М.М.

 

2.

Створення атестаційної комісії.

До 07.09.2016р

Іваненко М.М.

 

3.

Засідання №1  атестаційної комісії з розгляду питань:

  • Розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії;
  • Планування роботи атестаційної комісії;
  • Складання графіку засідання атестаційної комісії;
  • Опрацювання законодавчої,правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників;

06.09.2016р.

Іваненко М.М.

 

4.

Оформлення стенду з питань атестації педпрацівників.

Вересень

Поплінська Л.М.

 

5.

Прийом   списків педпрацівників,які атестуються в черговому порядку, прийом заяв від педпрацівників на позачергову   атестацію.

21.09.-09.10. 2016р.

Секретар атестаційної комісії

 

6.

Засідання №2. 1. Затвердження списків педагогічних працівників ліцею, що атестуються в черговому порядку та розгляд заяв на позачергову атестаццію

2. Співбесіда з педпрацівниками щодо складання індивідуального плану підготовки до проходження атестації, умови атестації.

3. Про планування та організацію роботи ШМО щодо атестації педагогів.

12.10.2016р

Іваненко М.М.

 

7.

Підготовка та видання наказу

« Про атестацію педагогічних працівників».

До 20.10.2016р.

Іваненко М.М.

 

8.

Закріплення членів атестаційної комісії за вчителями, що атестуються, для надання консультативної допомоги у підготовці та проведенні атестації.

23.10.2016р.

Поплінська Л.М.

 

9.

 Засідання № 3.

1. Про хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, членами атестаційної комісії.

2. Вироблення  рекомендацій для окремих категорій вчителів, що атестуються.

 

19.12.2016р.

Іваненко М.М.

 

10.

 Засідання № 4.

1. Про результати вивчення роботи вчителів, що атестуються ( на основі тестування, відвіданих уроків, позакласних заходів).

2. Ознайомлення членів атестаційної комісії із характеристиками вчителів, що атестуються.

26.02.2017р.

Іваненко М.М.

 

11.

Атестація педпрацівників.

Попереднє прийняття рішень про атестацію вчителів, що атестуються на вищу кваліфікаційну категорію.

24.03.2017р.

 

Іваненко М.М.

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ

Голова ПК

Близнюківської ЗОШ І-ІІІ ст 

_________ О.Л.Марєнкова

 

 

 

 

 

ГРАФІК

засідань атестаційної комісії

№ з/п

Дата

Тема

1.

08.09.2016

Опрацювання законодавчої,правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників;

Затвердження плану роботи атестаційної комісії

2.

12.10.2016

Про допуск педпрацівників до атестації

3.

18.12.2016

Про хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, членами атестаційної комісії.

 Вироблення  рекомендацій для окремих категорій вчителів, що атестуються.

 

4.

26.02.2017

Ознайомлення членів атестаційної комісії із характеристиками вчителів, що атестуються, під підпис

5.

24.03.2017

Атестація педагогічних працівників

ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ :

 

 

 

 

                                                   СХЕМА  АНАЛІЗУ  УРОКУ

Аналіз уроку _________________________________ клас _________ дата __________

Вчитель ____________________________ категорія ______________ стаж ___________

Всього учнів ___________ присутніх _______________ запізнилось ________________

Тема уроку ________________________________________________________________

               

Мета уроку ______________________________________________________________

                   _______________________________________________________________

Відповідність цілей уроку його місцю в ситуативно-тематичному циклі, типу урока та етапу навчання ___________________________________________________________

                          ____________________________________________________________

Мета відвідування _________________________________________________________

                                                Основні алгоритми уроку та моніторингу

Навчально-виховна діяльність вчителя

Рівень розвитку

Початок уроку:

1. Організаційно-вступна частина:

- психологічний настрій;

- організація уваги;

- робочий настрій.

2. Постановка, обгрунтування мети і завдань уроку:

-визначення структури;

-введення в нову тему.

3. Мотивація навчання:

- зв’язки опорних знань з невідомим;

-проблемно-пошукові ситуації;

-зв’язок з цільовою постановкою уроку;

-ефективність використаних засобів навчання.

Основна частина:

4. Подача нового мовного матеріалу:

-адекватність прийомів етапам формування знань та навичок, труднощам засвоєння і рівню підготовки учнів;

- рівень вмотивованості і практичної спрямованості;

- адекватність прийомів поточного контролю поставленим цілям;

-робота на перспективу;

- узагальнення і систематизація;

- міжпредметні зв’язки;

- виховний потенціал.

5. Активізація дій учнів у використанні та закріпленні навчального матеріалу:

- відповідність та послідовність вправ етапам формування знань, умінь та навичок;

- ефективність прийомів активізації роботи всіх учнів з урахуванням вікових особливостей;

- зв’язок урочного тренування з виконаним домашнім завданням;

-ефективність допоміжних засобів навчання;

- прийоми поточного контролю та їх адекватність.

 Закінчення уроку

- своєчасність і чіткість пояснення домашнього завдання, його підготовленість проведеним уроком і мотивуючий потенціал;

- забезпеченість усвідомлення учнями досягнутого рівня практичного володіння навчальним матеріалом;

- об’єктивність виставлених оцінок, їх мотиваційний і виховний потенціал.

 

Навчально-пізнавальна діяльність учнів

Рівень досягнень

1. Підготовка до уроку.

2. Рівень інтересу до теми.

3. Активність на різних етапах уроку.

4. Увага учнів на різних етапах уроку.

5. Уміння самостійно працювати з підручником, зошитом, додатковою літературою тощо.

6. Рівень креативності учнів в пізнавальній діяльності.

7. Рівень розвитку умінь та  навичок учнів.

8. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

 

Психолого-педагогічні умови уроку

Рівень досягнення

- культура спілкування;

- педагогічний такт;

- оптимізація;

- санітарно-гігієнічні умови;

- дотримання ТБ та умов ОБЖ..

 

Навчальний кабінет

Рівень досягнення

- робоче місце вчителя;

- естетика оформлення;

- дидактичний рівень експозиції;

- технічне забезпечення;

- література.

 

Результативність уроку

Рівень досягнення

1.Ступінь успішності виконання плану уроку

 

2. Відповідність досягнутого на уроці рівня сформованості знань, навичок та умінь поставленим цілям.

 

Рекомендації щодо вдосконалення

 

- поліпшення вибору методичних прийомів навчання;

- забезпечення вмотивованості і практичної спрямованості вправ;

- удосконалення організаційних форм уроку;

- раціональність використання допоміжних засобів навчання;

- поліпшення мовленнєвої поведінки вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

                           ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ

Посада ____________________________________________________

 

Категорія ___________________ Звання _______________________

                        

п/п

Назва заходу/ місяць

10

11

12

01

02

03

04

1

Ознайомлення з особовою справою, співбесіда, заповнення особистої картки педагогічного працівника

 

 

 

 

 

 

 

2

Бесіда з керівниками шкільного та районного м/о, вчителями, учнями, батьками

 

 

 

 

 

 

 

3

Відвідування уроків, позакласних заходів

 

 

 

 

 

 

 

4

Проведення зрізів знань, анкетувань, усних опитувань учнів

 

 

 

 

 

 

 

5

Вивчення системи ведення та оформлення шкільної документації, перевірки учнівських зошитів

 

 

 

 

 

 

 

6

Вивчення матеріально-технічної та навчально-методичної бази кабінету

 

 

 

 

 

 

 

7

Вивчення системи роботи вчителя як класного керівника

 

 

 

 

 

 

 

8

Вивчення системи роботи вчителя по самоосвіті

 

 

 

 

 

 

 

9

Проведення творчого звіту педагогічного працівника

 

 

 

 

 

 

 

10

Узагальнення матеріалів за атестаційний період

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З планом проведення атестації ознайомлений(а)  ________________

                                                        Індивідуальна методична картка вчителя

 

Прізвище __________________ ім’я _________________по батькові _________________

Рік народження _________ 

Пед. стаж ___________ який предмет викладає ___________________________________

Освіта ____________________ фах за освітою ____________________________________

Назва навчального закладу (рік закінчення; курс заочного навчання)  ________________

__________________________ навчальний кабінет ________________________________

                                   КУРСИ, АТЕСТАЦІЯ

Курси підвищення

кваліфікації

Рік атестації

Категорія

Звання

Результати контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УЧАСТЬ В КОНКУРСАХ, ОЛІМПІАДАХ, МАН, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАННЯХ

Рік

                                    Назва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   УЧАСТЬ В СЕМІНАРАХ

Дата

            Тема відкритого уроку, заходу

 

 

 

 

 

 

                                   ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ

Рік

                                Назва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            МАТЕРІАЛ, ПІДГОТОВЛЕНИЙ ДЛЯ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ

Дата

                                 Назва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ ВИСТУПИ  НА  ПЕДАГОГІЧНИХ РАДАХ

Дата

Де виступав

           Тема виступу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОСВІД РОБОТИ, ЯКИЙ МОЖЕ БУТИ ВПРОВАДЖЕНО В РОБОТУ ІНШИХ ВЧИТЕЛІВ

Дата

                              Назва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

АЛГОРИТМ ВИВЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

 

 

Перспективний педагогічний досвід – це система творчої оптимальної повторюваної професійної діяльності педагога з елементами новизни, що дає стабільні позитивні результати по удосконаленню навчально-виховного процесу.

 

 

І.Підготовчий етап.

  1. визначення педагогічної проблеми, актуальність відповідність сучасним вимогам.
  2. вибір об’єкта вивчення:
    • дані про носія;
    • терміни вивчення;
    • створення експертної групи

ІІ. Вивчення досвіду.

  1. попереднє спостереження
  2. складання плану вивчення разом з автором
  3. грунтовне вивчення системи творчої діяльності носія; уточнення, поглиблення висновків про сутність досвіду
  4. контрольне вивчення:
    • аналіз результативності досвіду;
    • класифікація досягнень педагога  (типові  і характерні)
  5. узагальнення досвіду:
    • опис педагогічних явищ, які об’ктивно розкривають зміст досвідувідповідно до провідної ідеї і мети вивчення;
    • визначення методичних і організаційних заходів щодо розповсюдження досвіду;
    • визначення і впровадження доцільних форм педагогічного досвіду;
    • спостереження і експертиза результативності розповсюдження досвіду

ІІІ. Орієнтовна структура анотації.

  1. тема досвіду
  2. об’єкт досвіду
  3. адреса досвіду
  4. роки вивчення та роки оформлення
  5. актуальність (аргументація необхідності вивчення та розповсюдження)
  6. вивчення за характером (новаторський, раціоналізаторський), де слід виділити властиві лише автору форми і методи організації та реалізації, що дають високий результат
  7. провідна ідея досвіду (найсуттєвіше)
  8. зміст, технологія досвіду
  9. результативність досвіду (конкретні показники)
  10. рекомендована література
  11. додатки (ілюстрації, відеозаписи, таблиці, списки тощо)

 

 

Субота, 27.04.2024, 14:33
Вітаю Вас Гість

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту

  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0